2017

Posledný deň prvého mesiaca nového roka. Teraz je ešte šanca obzrieť sa naspäť, vysloviť posledné predsavzatie a na všetko ešte jedenkrát zaspomínať, predtým ako sa zajtra vôbec nič nezmení. Už som asi vyrástla z toho čarovného oparu novučkých začiatkov. Aj keď nie som presvedčená, že som na ne vôbec niekedy verila. Možno to je aj tým, že nám život beží čím ďalej tým rýchlejšie pred očami a mení sa každú chvíľu. Nikto z nás vlastne nevie ani to, čo bude zajtra. Tak prečo by napríklad miesto jednej noci, ktorá len prepíše ďalšie číslo, nemohlo byť novým začiatkom každé ráno?

Silvester ale predsa len ostáva jedným z mojich najobľúbenejších sviatkov. Napriek všetkým realistickým pohľadom má stále v sebe isté kúzlo. Jedna noc, ktorú oslavuje takmer celá planéta i keď možno nie naraz alebo spolu, či rovnakým spôsobom. Aj tak v tento večer spája všetkých ľudí niečo spoločné. Tá jedna posledná sekunda tesne predtým ako sa zmení to číslo na konci, keď sa na chvíľu ocitneme niekde vo vzduchoprázdne, niekde medzi, nám dá možnosť sa znova nadýchnuť. Na sekundu len zavrieť oči a potom ich opäť otvoriť. Nový rok nám dáva nádej a či si to pripúšťame alebo nie, bez nej žiť nevieme.

IMG_20180131_213451

Takže zopár sentimentálnych spomienok:

Zimná Viedeň na korčuliach, potom sa rýchlo zohriať v MUMOKu a najesť sa kde inde ako na Naschmarkte.

dav

Prvýkrát som konečne išla na cestovateľské kino, ktoré bolo o Nórsku, čo spôsobilo, že som sa zamilovala ešte viac. Krásne bolo aj to, že vtedy som vôbec netušila, že ešte v tom istom roku budem mať to šťastie sa tam ísť aj sama pozrieť:)

Okrem výletov za hranice som však spoznávala aj svoje mesto. Napriek tomu, že Bratislava je mojim domov už od narodenia, občas sa tu nájdu nové a neznáme miesta. Vďaka kamoške som mala možnosť fotiť na fakultách VŠVÚ, STU, v Červenom bare v hoteli Kyjev, keď ho ešte len zariaďovali alebo v Slovenskom rozhlase. Počas Noci literatúry som vyliezla na strechy Tesca na Kamennom a na tú oproti nad SNPčkom. Objavila som aj Novú Cvernovku a nočný výhľad zo Slavína.

Za úžasný úspech považujem presunutie letnej dovolenky už na Veľkú noc (nevedela som vydržať). A návšteva Milána bola osobitnou kapitolou minulého roka.

dav

Nemecko a skúška odvahy s názvom výmenný pobyt. Bamberg, Norimberg & Weimar.

dav

Praha. Jeden z letných výletov a neskoré večery (až skoré rána) s kamarátmi.

dav

 

Najlepší narodeninový darček! Nórsko. Oslo.

dav

Rýchly prázdninový výlet do Slovinska. Mať rodinu, ktorá žije niekde po svete je veľmi fajn. Ľubľana, Bled a Maribor za 3 dni aj s cestou.

dav

A posledný výlet ešte raz do Prahy. Tento krát však do zimy, snehu a vianočnej atmosféry.

IMG_20171202_124339.jpg

 

 

Autor:

mermaidsdrinkcoffeetoo

architecture lover, caffeine addicted, vegetarian, beginning model, spontaneous mind, adventurer, with heart of a traveller

Pridaj komentár