Grape17 – Koncerty

Piatok

De Staat

– otvárací koncert na hlavnom stagi a rovno holandské šialenstvo

– a áno, už teraz stihli byť niektorí ľudia až moc v nálade

 

Cigarettes After Sex

– dať skupinu s takýmto názvom na krytý stage = nikotínová injekcia

– ale to k tomu patrí a ONI boli dokonalí. Ešteže o 2 týždne sú tu zas! ❤

dav

Metronomy

– prvá rada?! Samozrejme.

– a v druhom živote si prosím byť bubeníčkou

dav

Aurora

– och! Tá hudba, tie pohyby, to oblečenie, všetko…proste Nórka!

dav

 

Tom Odell

– okej, úprimne, netuším čo sa so mnou na tomto koncerte stalo, zamilovala som sa asi ešte štyrikrát viac ako som už bola

– spolu aj s tým ako sa rozpršalo to bol asi jeden z najlepších koncert pre mňa doposiaľ a škoda, že sa skončil predčasne, ale asi mi len zostáva veriť, že v najlepšom treba prestať

 

 

Sobota

Medial Banana

– festivalová klasika

– títo reggae maniaci proste musia byť!

 

Katarzia

– tak ako jej predchádzajúce koncerty, aj tento bol úžasný a celý prespievaný a pretancovanýIMG_20170812_161654.jpg

 

Seafret

– perfektný koncert, kde som si vykričala hlasivky

– lepšie bolo už len ich oboch o chvíľu neskôr stretnúť osobne, pokecať s nimi, poďakovať sa a objať ich! (nie, fotku s nimi nemáme, radšej sme sa ich opýtali ako sa im hralo, než si len cvaknúť selfie… a nemali sme ani jedna pri sebe mobil 😀 )

 

 

The Naked and Famous

– veľká show aj koncert, ale asi najväčšie sklamanie – čo však stále znamená, že boli super

 

Billy Barman

– koncerty zahraničných kapiel boli asi najväčšie zážitky, ale koncerty tých slovenských boli rozhodne najväčšími žúrmi!

 

Two Door Cinema Club

– aj keď nie moji favoriti, stále dobré

 

Moderat

– to už boli moji favoriti!

– nemecké elektro – dokonalá kombinácia

– tu som stratila hlas už po druhýkrát

20863385_665123627009554_7017895725658874823_o.jpg

Para

– ani som nevedela koľko pesničiek od nich poznám

– a celkom dobré prekvapenie o 2 ráno!:)

Autor:

mermaidsdrinkcoffeetoo

architecture lover, caffeine addicted, vegetarian, beginning model, spontaneous mind, adventurer, with heart of a traveller

Pridaj komentár