Grape – Festivalový manuál

Keďže som bola na festivale prvýkrát, moje predstavy o tom ako to celé bude, sa konečne stretli s realitou. V niektorých momentoch skôr utrpeli silný náraz. Zistila som, čo je ozaj potrebné si so sebou vziať a kedy ma práve naopak zo situácií dostalo len šťastie. Takže toto je taký veľmi basic zoznam, ako odtiaľ vyviaznuť živý:

 

Podarené:

  • radšej väčší ruksak ako milión tašiek

vzhľadom na to, že bolo potrebné sa na festival nejako dostať (a aj pri odvoze autom to vyžadovalo aspoň 10 minút pešej chôdze), a potom ešte čakať medzi nemalým počtom ľudí, som bola skutočne rada, že som všetky veci napratala do jedného ruksaku, ktorý som mala na chrbte a nemusela riešiť ostatné tašky, prenosné chladničky a nafukovačky s bazénikmi (aj keď tie boli super) ako ostatní spolustanujúci

  • najprv postav stan, potom všetko ostatné

bohužiaľ miesta v stanovom mestečku, aj keď ich bolo dostatok pre všetkých, sa celkom rýchlo zapĺňali a ak chceš stanovať s partiou pri sebe, tak postav stan čo najskôr! Plus, potom sa k tomu už asi až tak ľahko nedostaneš a aj keď to nie je úplný luxus, stále je lepšie mať kde spaťdav

  • a áno, myslím to vážne s tým zámkom na stan

to, že ťa niekto okradne ani tak moc nehrozí, ale úprimne, môj najväčší strach z celého festivalu bol, že niekomu sa náš stan bude zdať o mnoho pohodlnejší ako ten jeho vlastný alebo bude len bližšie a budeme niekoho odtiaľ vyhadzovať o jednej ráno v daždi ako to robila kamarátka

  • kto nestanuje akoby na festivale ani nebol

síce som sa vôbec nevyspala, musela to celé rozbaliť, zabaliť, postaviť… a prezliekať sa na troch milimetroch štvorcových chce celkom zručnosti, k festivalu to rozhodne patrí. Jednoducho si tam celéé dva dni a príhody zo stanového mestečka sú aj tak tie najvtipnejšie. Síce sa snažím si na budúci rok vybaviť auto, kde budeme bývať a nehovorím, že niekedy v budúcnosti nepôjdem na festival inak, ale minimálne aspoň raz stanovať je nutnosť!

  • aj keď by asi nikto nešiel na festival sám, mať so sebou kamarátov je ozaj lepšie

keď treba, prichýlia ťa k sebe do stanu, podržia ti miesto v prvej rade na koncerte, pomôžu ti nájsť iných stratených parťákov a neopakovateľné zážitky sa s nimi len znásobujúIMG-20170817-WA0177

 

Nepodarené

  • je rozdiel medzi outfitmi a oblečením!

2 dni, tak som si zbalila 2 outfity. A to mi stačí, nie? Však idem do stanu, nemôžem mať so sebou veľa vecí. Omyl. V tomto prípade je viac rozhodne VIAC. To, že vám niekto jedno tielko obleje pivom, netreba ani spomínať, ale aj keď má byť dokonalé počasie, jedným svetrom pre istotu nemôžeš nič pokaziť. Čo by som ja zaňho vtedy dala! Mrznúť totiž celú noc, zase nie je taká výhra… a nezničiť aspoň jedny topánky počas 15 búrok bol zázrak

  • styling až na mieste

vlasy, oblečko, nalepené tetovačky, kamienky a pokreslené oči – všetko fajn, ale pri hodinovom čakaní na vstup sa viac ako len trošku zapotíš. Takže radšej príď v tričku a šaty si obleč až tamJ

  • ako mi balíček orieškov zachránil život

festivalové jedlo je úžasné, skutočne! Ale v strede noci a búrky storočia si po tú palacinku asi nepôjdeš, takže menšia rezerva na raňajky o pol piatej ráno sa hodila

 

Takže o čosi snáď už poučenejšia, festivalom zdar!dav

Autor:

mermaidsdrinkcoffeetoo

architecture lover, caffeine addicted, vegetarian, beginning model, spontaneous mind, adventurer, with heart of a traveller

Pridaj komentár